12 Kasım 2012 Pazartesi

Seccade İşliyorum :)

Şimdide sizlerle elimde olan teeeee geçen sene başladığım ama yarım bıraktığım seccademi paylaşacağım..
Çok hevesli başlamıştım, çeyizimde el emeğim birkaç parça birşeylerim olsun hala daha çok istiyorum bu sebeple şuan devam ediyorum hafta sonu elime aldım ve büyük bir azimle bitirmeye çalışıyorum.
 
En kısa zamanda bitirip sizlere bitmiş halini de göstereceğim,
 
Öncelikle bu örneği tamamen kendim tasarladım yani aslında daha önce işlettğimiz salon takımının lale'sini alıp yapraklarıyla desen yaptım kendime 
bakalım bitince nasıl olacak..
 
Kahverengi Etamin Üzerinde Pembe / Açık Pembe ve Yeşil Renkleri Tercih Ettim..
 
 
Belki işlemek isteyen arkadaşlar olur diye üşenmedim kareli defter kağıdına nasıl işleniyorsa aynı şekilde çizdim,
çok basit, her bir kareyi etamin'in bir gözü (kutusu) gibi düşünürsek çarpı şeklinde işleyip gidiyoruz sayısına dikkat ediyoruz..
Bu Lale'nin Nasıl İşleneceğiniGösteriyor..
Tam anlaşılsın diye kareli kağıt ile motifi yan yana koydum..
 
 
Buda Dal/Yaprak Olan Kısmın Nasıl İşleneceğini Gösteriyor..
 
 
 
Evet Arkadaşlar,
Şimdilik Bu Kadar,
Biran Önce Bitirip Sizlerle Paylaşmak İstiyorum,
Umarım Güzel Olur..
Sevgiyle Kalın..


 
 
 
 
 
 

7 yorum:

  1. Her konuda beceriklisin diye boşuna demiyorum işte :)

    Bir an önce bitmiş halini görmek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık bu dönemleri iyi değerlendirin bence çoluk çocuğa karıştıktan sonra pek fırsat olmuyo çünkü..

    YanıtlaSil
  3. Herkesin Yapabileceği Basit Bir İşlem Arkadaşım,
    Herkes bu kadar becerikli emin ol..
    Bende çok merak ediyorum bitmiş halini inşaAllah güzel olur :) ; Tuğba Canbul

    Elimden Geliğince Değerlendireceğim her ne kadar geç kalmış olsam da :)
    ama benim evlendikten sonra daha çok ümidim var zaman konusunda bakalım kısmet :) ; samsun havası

    YanıtlaSil
  4. Bitince de Güzel Olur İnşaAllah :) ; Bak Bu Harika

    YanıtlaSil
  5. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim. Detaylı fotoğraf koymanız o kadar iyi olmuş ki kendi adıma çok teşekkür ederim:) Ben de bir gün denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  6. Hoşgeldiniz Bloguma :)
    özellikle yapmak isteyenler için detaylı fotograf koydum beğenmenize çok sevindim.. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...