12 Kasım 2012 Pazartesi

Kurabiye Tarifi

Herkese Günaydınlar :)
Bugün Haftanın İlk Günü..
Musmutlu bir hafta geçirmeniz dileğiyle..
 
Bugün sizlere Kurabiye tarifi vereceğim :)
Aslında hiç aklımda yokken -Kuzenimin bize gelmeden Benden ADAM kurabiye isteği üzerine yaptığım kurabiyelerimi sizlerlede paylaşmak istedim..
 
Öncelikle Toplu Aile Fotografı ile Başlamak İsterdim ki,
Eksik Çekmişim Malzemeleri :)
acemiyim olacak bu kadar :P
 
 
Malzemelerimiz:
 
- 1 Su Bardağı Pudra Şekeri
- 1 Su Bardağı Buğday Nişastası
- 250 Gram Margarin yada Tereyağı
- 1 Paket Kabartma Tozu
- 1 Paket Vanilya
- 1 Adet Yumurta
- Aldığı Kadar Un..
- 1 Kutu Bonibon (Abime Bana BoniBon alırmısın diye mesaj attım oda sağolsun kutuları toplamış almış :) )
 
Yapılışı;
Öncelikle oda sıcaklığında beklettiğimiz tereyağını pudra şekeri ile iyice yoğuruyoruz, sonra yumurtamızı ekliyoruz biraz yoğurduktan sonra nişastayı vanilyayı ve kabartma tozunu ekleyip yoğurmaya devam ediyoruz, yavaş yavaş üzerine un eliyoruz hamurumuz kıvamını alana yoğuruyoruz..
 
Daha sonra hamurdan kopartıp istediğimiz şekili veriyoruz..
Ben karışık yaptım kimini kalıpla  çam ağaç, kimini adam, kiminide bonibonla süsledim..
Fırına Girmedenn ki halleri :)
 
 
Hamurumun kalan kısmına da ( ikinci tepsi için ) kakao ekledim birkaç tanesi de kakaolu olsun istedim..
 
 
çocukların mutu olması beni kat kat mutlu ediyor bu sebeple onların hoşuna gidebilecek şekilde sunmak istedim..
elimde mevcut olan kurdelalarla fiyonk yaptım..
vee işte Sonuç :)
 
 
budabiricik kuzenimin ''kurabiyesi ayakta durunca'' yüzünde oluşan tebessüm..
işte herşeye bedel..
 
 
acemice kurabiye tarifimi inşaallah beğenmişsinizdir :)
Sevgiyle Kalın..




 
 
 

10 yorum:

  1. Senden ders almam lazım benim :)
    Ellerine sağlık arkadaşım
    Muhteşem kurabiyeler
    Her konuda uzmansın :)

    YanıtlaSil
  2. Kurabiye Senin uzmanlık alanın :)
    Sen Yapınca Daha Güzel Oluyor :)
    Beğenmene Çok Sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Çok şirin olmuşlar.tadı da görüntüsü kadar güzeldir eminim;)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel duruyorlar ama bir sorum olucak kaç dakika ve kaç derecede pişirdin o konunda da bilgi verirsen sevinirim...

    YanıtlaSil
  5. evet onunla ilgili bir bilgi vermemişim,
    hemen güncelliyorum..

    aslında fırından fırına değişiklik gösterebilir bu durum benim fırınım mesela çok çabuk pişiriyor bazen kısa sürede hemen yakabiliyor içindekini, kurabiyeleri 170 derecede yaklaşık 20 dakikada pişirdim.

    YanıtlaSil
  6. denedim çok güzel oldu.Eyüp ün doğum günü var perşembe günü yapılacaklar listesinde yer aldı...

    YanıtlaSil
  7. Çok Sevindim Merakla Bekliyorum Sizinkileri de :) ; Eyüp Yiğit Kartal

    YanıtlaSil
  8. Bu arada yarın yeni bir tarifle geleceğim, çok güzel doğum günü için güzel bi fikir olacağını düşünüyorum yarın sabah paylaşacağım :) Eyüp Yiğit Kartal

    YanıtlaSil
  9. Adam kurabiyeler tam yenmelik:) Ellerine sağlık !

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler :) Beyaz Bezelye -Bugy

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...