7 Kasım 2012 Çarşamba

Tesettür Nişanlık


Merhabalar Arkadaşlar,
Sizlere tesettürlü olacak olan nişanlığım için modeller hakkında fikirlerimi sunmak ve sizlerinde fikirlerini almak istiyorum..Yıllardır hayalini kurduğum nişanımın tarihi Rabbim nasip ederse önümüzdeki aylarda belli olacak..
Bende bu zaman zarfında nişanlığımı nasıl? nerede ?hangi kumaşla? hangi model? diktireceğimi düşünüyor ve araştırıyorum..
İstediğim tesettüre uygun çok şatafatlı olmayan asil bir nişanlık..
Maalesef birçok moda evleri tesettür nişanlık yada gelinlik dikemiyor, bolerolu modeller ortaya çıkıveriyor.. Tesettür kıyafetin en acı tarafı askılı omuzdan açık olan bir modelin boleroyla tamamlanması..
Neyse kison zamanlarda Tesettür nişanlık gelinlik ve abiye kıyafetleri önceki yıllara nazaran oldukça gelişti..
Takip ettiğim bazı fotoğrafçıların sayfalarından edindiğim modeller ve eğer verilmişse buralardan derlediğimmoda evlerini tek tek bir kenara yazdım ..

Şimdi beğendiğim bazı modelleri sizlerle paylaşmak istiyorum..
1.Modelim:
Bu model tam istediğime biraz yakın..
Böyle bir elbiseye birkaç ekleme daha yapılabilir mesela 2.’de bulunan nişanlığın duvağı gibi yada bilemiyorum sizce ne dersiniz?
 Fotoğraflar Rukiye Taşçı'ya Aittir..
 
2.Modelim
Bu modelin sadece beğendiğim gelin başı oldu..
Çok hoş, duvak yakışmış, havada uçuşmuş , hayli güzel duruyor ama etek kısmı benlik değil..
1.Modelin Etek Kısmıyla Bu Modelin Gelin başının birleşmesi Sizce nasıl olur?
Fotoğraf Merve Dağlı'ya Aittir.

3.Modelim
Çok beğendiğim modellerden biri..
Keşke tamamını görebilseydimm..ama nişanlık için biraz fazla abartılı geldi bana..Ama Yinede Çok Beğendim :)

Fotoğraf Merve Dağlı'ya Aittir.

4.Modelim
Aslında bilsem tam istediğim gibi olacak Osmanlı üsülü bir nişanlık diktirmek istiyorum.
İçinde ince bir elbise, elbisenin yakası burdaki gibi göğüs üstünden değil de hakim yaka olan, üzerinde kaftanı olan.. Hafifçe de kaftanının kuyruğu olan.. Kolları Bileklere Kadar Olan.. Birde İç Elbisenin Renginde Duvağı Olan.. Tam bir Osmanlı üsülü..
Bu konuyla ilgili tek ümidim Mine Hanım, (Mine’ninYeniHayatı), Zamanı geldiğinde kendisine ulaşabilirsem belkide istediğim tarzda Osmanlı esintili bir nişanlığa sahip olabilirim..
 
 
Fotoğraflar ve Elbise Mine'nin Yeni Hayatı'na Aittir. 


Modeller hakkında yorumlarınızı, eleştirilerinizi, fikirlerinizi bekliyorum..
Fikirler İçinde karmakarışıklardayım, belkide gidip modaevlerini gördüğümde bu baktıklarımın hiç biriyle alakası olmayan bir modelle karşınıza geleceğim..
En Önemliside Dikimi yapacak olan yer..
Model ne kadar güzel olursa olsun dikiş ve kumaş kalitesi asıl modeli ortaya çıkaran, Bu yüzden diktireceğim yeri çok iyi seçmem gerekiyor..Ümraniye ve Üsküdar ‘da birkaç moda evi kestirdim gözüme..

Sizlerinde Nişanlık, Gelinlik Diktirdiğiniz yada Diktireceğiniz, yada tanıdığınız bildiğiniz modaevleri, terzi varsa, paylaşırsanız çok mutlu olurum..

Sevgiyle Kalın..

 

22 yorum:

  1. gülaydan size geldim.
    tanıştığıma memnun oldum.
    modeller çok güzel
    banda beklerimkeyif çayının yanında istediğin senin beklerim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş Geldiniz Safalar Getirdiniz..
      Beğenmenize Sevindim :)

      Sil
  2. kuzum ben geldim.
    BÜTÜN TARİFLERİM BANA AİT RESİM SÜSLEME HERŞEYİ.
    Takibe alırsanız beni sevinirim ben senin takipççinim canım
    bu lezzetlerden tatmanızı isterim çıkın gelin beklerim.

    YanıtlaSil
  3. klbk misali :

    arada bloguna ugramak hosuma gidiyor ask kokuyor resmen :)
    9ay sonra rabbim kismet ederse insallah benimde nisanim olcak..
    Bende bu yuzden ufak tefek arastirmalar yapiyorum, sectigin modeller hos fakat dedigin gibi cokdaha farklida olabilir dilersen Hasret Moda'ya bak yada Miss defne facebook hasabin varsa resimlerindende bakabilir rahatlikla fikir edine bilirsin ;)
    Insallah gonlune gore en guzelini bulursun :) Simdiden mutluluklar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Bunu Duymak Çok Güzel..
    Çok Teşekkür Ederim :)
    Uğrayın Bloguma Beğenmenize Çok Çok Sevindim :)

    Hasret Moda'nın Modelleri Oldukça Farklı ve Güzel ama Nişanlık İçin Verdikleri Fiyatlar Çok Fazla..
    Açıkçası Hani Hakediyor o fiyatı ama ben o kadar para ödemek istemiyorum nişanlığa..

    Mis Defne'ye hiç bakmadım..
    Teşekkür Ederim Hemen Facebook Sayfasından İnceliyorum..

    inşaAllah Seninde Gönlüne Göre Olur..

    YanıtlaSil
  5. Klbk Misali :
    Bir kac ay oncesine kadar bende blog yazariydim bazi nedenlerden dolayi silmek zorunda kaldim ..
    Yazmiyorsam okurum derken senin bloguna rasladim :)
    senin blogunuda blog listeme aldim :)
    Insallah takipteyim ;)
    Allah razi olsun canim insallah seninde gonlune gore olur :)

    YanıtlaSil
  6. hepsi güzel hepsiii :)

    YanıtlaSil
  7. Çok haklısın terzi, kumaş hepsi çok önemli. İnşallah aklındaki neyse üzerine de onu dikebilecek bir terzi ve inatçı olmayan bir kumaş bulursun:) Belki de dediğin gibi mağazadan alıp gelirsin hayalindeki kıyafeti:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. birinci model nişan için mükemmel canım hatta bayıldım ♥ ♥ nişanlık için duvak kullanma derim gelinlikte çok daha güzel durur beeeeenceee ;) tabi senin düşüncen hayallerindeki hepimizin fikrinden önemli :)

    YanıtlaSil
  9. Amin Çok Teşekkür Ederim ; Klbk Misali..

    Teşekkür Ederim hepsi güzel evet saatte bir tane mi giymeli acaba :) ; cicileydi ..

    Bakalım İnşaallah Güzel İçime Sinen Bir Nişan Kıyafetim Olur.. Bendende Sevgiler :) ; Beyaz Bezelye - Bugy

    Birinci Model Benim de Birinci Sıramda Belki Bi Kaç Değişiklik Olabilir Sadece.. Duvak Çok Hevesledim Nişanlıktada Olsun İstiyorum.. Bakalım Belkide Olmaz.. Yorumunuz İçin Çok teşekkürler.. ; seda SRC(BiçDikGiy))

    YanıtlaSil
  10. merhaba seçtiğiniz modeller çok güzel inşallah istediğiniz gibi bir nişanlığınız olur, ümraniyede kuzenimin düğünü için bi kıyafet diktirmiştim çok güzel oldu,terzinin ismi nebahat, galiba nebahat moda evi diye geçiyor,kumaşçıların üst kısmındaki sokağın başında.fikir edinmek amacıyla oraya da bakabilirsiniz, iyi günler

    YanıtlaSil
  11. Beğenmenize Çok Sevindim, kesinlikle önerini dikkate alacağı, allah nasip ederse ümraniyede oturacağımdan çok lazım olacak :) çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim herşey gönlünüzce olsun:)
      (zehra yılmaz)

      Sil
    2. merhaba
      benim de ekim ayında nışanım oldu başörtülüyüm ben de
      çok zor bir süreç bu, biliyorum. Allah yardımcınız olsun
      ben ismek'in atölyesi var orda diktirdim fiyat olarak çok uyguna gelmiş oldu. modeli kendim götürdügüm halde kumaş hariç 1000 tl fln fiyat veren yerler olmuştu ki basit bir model olmasına rağmen. ben orda 200-300 gibi bir rakama diktirdim.

      bu arada resimlere gelirsek 1. modeli çok beğendim. duvak bence gelinlikte olsun, nişanda gerek yok hem 1. modelin sırtı detaylı zaten duvakla kapatmak hoş olmaz ;)
      3.sü de gelinlik modeli zaten, ben de hep baktım bu fotoğrafçının fotolarına bu süreçte :))

      Sil
  12. Anladım canım, çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için, isegin atölyesi nerede birde sizin nişan kıyafetinizin bir fotografını görebilmem mümkün mü acaba :)

    aslında birinci model benimde favorim ama tam da karar verememekteyimmm bakalım nasıl bi nişan kıyafetim olacak çok merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  13. benim nişanlığım çok sadeydi, beğenmeyebilirsiniz :) ama fikir olması açısından betuldemirr@hotmail.com a mail atarsanız size dönüş yaparım

    YanıtlaSil
  14. hemen iletişime geçiyorum :)

    YanıtlaSil
  15. Ben de ilk modeli beğendim.. Tesetturlu nişanlık modellerini baya araştırmıştım, elimde çokca fotoğraf var, arzu ederseniz mail atabilirim :)

    bu arada blogunuzu takibe aldım :) mutluluklar dilerim..

    kurdelelikedi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok sevinirim bu hafta sonu dikime başlanacak Allah nasip ederse henüz tam karar verebilmiş değilim, sizdekileride almak görmek isterim :)

      mail adresim: esraemrebas@gmail.com

      bende sizi takipteyim :)

      Sil
  16. Sevgili Esra

    Mail attım ama ulaştı mı bilmiyorum, geri döner gibi oldu mail..
    Ben de nişanlıklarla ilgili bir post hazırladım, oradan da fikir edinebilirsin istersen :)

    http://kurdelelikedi.blogspot.com/2013/02/nisan-kyafetim-tesettur-nisanlk.html

    YanıtlaSil
  17. Kendime nisan kıyafeti bakarken seni buldum bende:-) inanbenim aklımda hiçbişi yok ve bende çok para vermeyip güzel bi elbise almak istiyorum ama kapalılar için bu birazzor galiba kuzenim bana ümraniyedeki terzi nebahati ve serras alternative wardrobe yi önerdi orası ile irtibata geçicem umarım Allah yardımcımız olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümraniyede alternatif oldukça fazla, gelinliçileride dolaşmanızı öneririm özel terziden ziyade, umarın içinize sinen bir nişanlığınız olur.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...