23 Ekim 2012 Salı

Arkadaşımın İsteme/Söz/Nişan Merasimi :)

Daha Önce Sizlerle PaylaşmıştımArkadaşımın Nişanı İçin Kıyafet Postum..
İsteyenler Buradan Bakabilir..
Damat ailesi şehir dışından geldiğinden dolayı öncesinde tanışma oldu ve ikinci gelmelerinde de isteme/söz/nişan yapıldı :)
Öncelikle Gelelim İsteme Çiçeğimize..
Çok Güzel Güllerle Dolu Buket..





İsteme Merasimi Yapıldı..
vee Kahveler İçildi :)
Tabiki Damadın Kahvesine 2 Tatlı Kaşığı Tuz Kondu :)
ama damat bey kahvesini yudumladıktan sonra gelin hanım dayanamadı geldi mutfaga hemen yeni bir kahve alayım dedi :) kıyamadı :)


Kahveler İçildikten Sonra Yüzükler Takıldı...
Tepsimizin Ortasında İşlemeli Tuğba ve Mustafa Yazılmış..
çok hoş gözüküyordu..





vee geldik Tuğba'nın Kıyafetine :)
Fatihte Fatma Sevildi Tarafından Dikildi..

Canlı Halini Görseydiniz Daha Güzeldi..

41 Kere MaşaAllah





Arkadaşıma
Burdan da Tekrar;
Allah Tamamına Erdirsin Diyor, Evlilik Yolundaki Bu İlk Adımlarının Hayırlı Olmasını Diliyorum..




9 yorum:

  1. allah tamamını erdirsin inş.elbise çok hoş:)

    YanıtlaSil
  2. Allah tamamini erdirsinn :))
    takibindeyimm
    beklerim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  3. MUTLULUKLAR DİLERİM,KIRMIZI GÜLLER HER ZAMANKİ GİBİ EN FOTOLARIN EN GÜZELİ

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşının elbisesi çok hoş olmuş. Maşallah dedim hemen ;)ALLAH tamamın erdirsin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok Sevindim..
      Amin.. Darısı başıma diyeyim :)

      Sil
  5. Böyle merasimleri çok seviyorum Allah tamamına erdirsin...İzlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.. Güzel Duanız İçin Teşekkür Ederiz..
      Sizlere de Mutlu Haftalar :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...