4 Ekim 2012 Perşembe

Tupperware

ilk başta ne olduğunu bilmediğimde fiyatları bana oldukça fazla gelmişti,
internetten biraz araştırdım, memnun olan da var aynı üründen hiç memnun olmayanda var..
genelde kullanılan ürünleri bende alayım dedim,
bir eksiğim sebzelik Tini Mini Hanım Serisi..
onu da aldım mı yeterli diye düşünüyorum bu kadar Tupperware öyle değil mi?
 
Prenses Tacı:
bununla kısır-pilav-salata-makarna :p
gibii herşeye şekil verip masa süslemesinde kullanabilirimm :)
 
Süper Şef:
Bununla Mutfak Robotunu Kullanmadan Pratik (gibi gözüküyor) Bir Şekilde Doğrama İşlemlerimi Yapabilirimm :)
 
 
 
 
Birkaç Parçasınıda Aldıım mı Tupperware'larda Çeyizdeki Yerini Alıp Beklemeye Koyulur.. :)
 
 
 

2 yorum:

  1. İLKİNDEN BENDEDE VAR BANADA ARKADAŞIM TAVSİYE ETMİŞTİM TİNİ MİNİ HANIM BEN KULLANIYORUM ÇOK MEMNUNUM

    YanıtlaSil
  2. bende çok seviyorum inşaAllah güzel günlerde kullanmak nasip olur bana..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...