7 Mart 2013 Perşembe

EmrEsra'da Neler Olmuş :)

Herkese Merhaba..
Uzun bir süredir yoğunluğumdan dolayı buralara uğrayamadım,
detaylar daha sonra gelecek olsa da bir karışık post hazırlamak istedim,
24.02.2013 tarihinde nişanımızı gerçekleştirdik,

(Güncelleme Nedeni İle Fotograflar kaldırılmıştır :) )




dış Çekim Fotoğraflarımızı daha önce de bahsettiğim gibi Studyo Ümit'e yaptırdık.
Çok ama Çokta memnun kaldık, Hidiv Kasrında Başlayan Çekim Kuzguncuk Sokaklarında Devam Etti Yaklaşık 550 Fotoğrafımız var hala albüm için seçimleri bitiremedik :)

Nişanımız için tuttuğumuz salondan çok memnun kaldık..



Düğün tarihimiz çok çok yakın oldugundan herşey çok hızlı oluyor sanki,
gelinlik için dikimi yapılacak yer ile anlaşıldı, bugün dantelini şeklini tam olarak seçmeye gideceğim Allah nasip ederse,
İnşaAllah bir aksilik çıkmadan Dünya evine girebilmek nasip olur..
Şimdilik bu Kadar :)
 Hazırladığım Nişan Bohçamla ve Nişanın Detaylarıyla Geri Geleceğim :)
kendinize İyi Bakın :)
Dua İle..

22 yorum:

  1. Arkadaşım nişan çok güzeldi.
    Kıyafetin zaten harika.
    Allah nazarlardan saklasın.
    inanılmaz yakışıyorsunuz birbirize.
    Hep böyle mutlu olun İnşaAllah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Gün Yanımda Olduğun İçin Çok Çok Çok Teşekkür Ederim Dostum..
      Amin.. Cümlemizi Kem Gözlerden Sakınsın Rabbim..

      Sil
    2. ben kıyafetinizi çok merak ettim benim ismim de Esra :) nişan arefesinde tesettürlü ve bolerosuz kıyafet sıkıntısındayım tesadüfen buldum blogunuzu. daha önce paylaştığınız fotoğraflardan anladığım kadarıyla zevklerimiz benziyor :) kıyafetinizi merak ettim acaba görebilir miyim? fotoğraflarınızı kaldırmışsınız yazınızı okudum ama merakla cevabınızı bekliyorum :)

      Sil
  2. allah mesut etsin, hayirli olur insallah canim :)
    her sey çok guzel olmus :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah Razı Olsun, Çok Teşşekkürler :)

      Sil
  3. Masallah Allah nazarlardan saklasin sizi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, Rabbim cümlemizi kötü gözlerden sakınsın..

      Sil
  4. Esra Hanim sizin icin sakincasi yoksa kiyafetinizi nerede diktirdiniz ogrenebilir miyim kinam icin buna benzer kirmizi bir kıyafet diktirmeyi dusunuyorumda yardimci olursaniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabiki sakıncası yok, Nişanlığımı görümcem dikti, evinde yani bir yeri yok, ama size boyle bir nişanlık dikebilecek yer tavsiyesinde bulunabilirim.. nerede oturuyorsunuz?

      Sil
    2. Ben sultanbeylide oturuyorum burada ögretmenim Ilgilendiginiz icin cok tesekkur ederim :) eger görünceniz disariya dikiyorsa sizinkinin kirmizisini kinam icin dikebilir mi

      Sil
    3. Bende sancaktepede ikamet ediyorum,
      Görümcem Ümraniyede, Eğer kesinkararınız ise bana mail atın ordan görüşelim hatta sizi görümcemle konuşup telefonda görüştürebilirim isterseniz..

      mail : esraemrebas@gmail.com

      Sil
    4. Mail attin Esra hanim cevabinizi bekliyorum hayirlisi insallah...

      Sil
    5. maalesef bana ulaşan bir mail yok, isterseniz siz mail adresinizi yazın ben size ulaşayım..

      Sil
    6. mltm_koseoglu@hotmail.com

      Sil
  5. çok güzel olmuş nişanlık..
    yalnız nişan böyleyse düğün nasıl olcak merak ettim??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok çok sevindim,
      nişanımız elhamdulillah güzel oldu, düğünümüz de güzel olacak Allah nasip ederse.. az bişey kaldı ona da zaten :)

      Sil
  6. Maşallah, herşey mükemmel gözüküyor..
    Neyse ki kedicik çiçeğe birşey yapmamış, uslu uslu oturmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbime binlerce şükürler olsun ki herşey güzeldi, elbetteki ufak tefek aksilikler ve sıkıntılar oldu ama Nişanımıza gölge düşüremedi..

      evet kedicik ihtişamla poz verdi resmen :)
      kurdeleside olaydı iyiydi :)

      Sil
  7. bayıldım ya süper benimde nişan kıyafetimin rengi mordu
    sanada çok yakışmış
    mevlam bir ömür boyu mutluluğunuzu daim eder inş.
    rabbim utandırmasın(amin)

    bu arada banada beklerim
    ftmgrr.blogspot.com
    acemigelin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin.. amin.. amin..
      Rabbim tüm herkesi bir ömür mutlu mesut eder inşaAllah..

      tabikideee :)

      Sil
  8. Çok güzel görünüyorsunuz nişanlınızda sizde. Bir üstteki fotoğraflarada baktım her şey gerçekten harika. Pozlar öyle güzel ve anlamlıki.
    Ömür boyu hep böyle mutlu olursunuz inşallah. Hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  9. Gelinliğin dikileceği yerden bu postta bahsetmişsiniz ben de buraya yazayım dedim:) Öncelikle hayırlı uğurlu olsun, Rabbim mutluluğunuzu daim etsin inş.. İnstagram'dan da takipteyim ben sizi, gelinliğinize aşık oldum resmen:) sakıncası yoksa nerde diktirdiğinizi sorabilir miyim?
    Mailim: sumeyye.ylmaz87@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...