13 Kasım 2012 Salı

Çeyiz Hazırlıkları'm - 9 :)

Herkese Günaydınlar.. :)
 
Bugün Çeyiz Postuyla devam edeceğim..
Çeyizimin büyük bir kısmı tamam şimdilik, ama ben her markete girdiğimde her çeyizlik birşeyler alınacak yerlere girdiğimde küçük de olsa bir parça birşey almadan çıkmıyorum :)
 
 
Şimdi gelelim en son aldıklarıma..
Önce  Cam Çaydanlığımdan başlamak istiyorum :)
Bu Çaydanlığı HAKMAR'da gördüm, hemen aldım, ısıya dayanıklı, süzgeçi olan, çiçekleri tam benlik harika bir çaydanlık, bitki çayını süzgeçine koyup güzel bitki çayları yapabilirim diye düşünüyorum,
Hem çooook Ucuz hemde çiçekleri tam benlikkk :)
8.90'a aldığım Cam Çaydanlığım Karşınızda :)
 
 
 
İki Katlı Kurabiyeliğide dün akşam annemle kahve fincanı almak için girdiğimiz yerden katlı kurabiyelik alarak çıktım :)
Puantiyeleri çok hoş, her rengi vardı ben lila'sını tercih ettim :)
Güzel Sorfalarda Kullanmak Nasip Olur İnşaAllah ..
 
 
 
bu tombik surahiyi de annem aslında eve almıştı :)
ama ben görünce benim olsun dedim sanki çeyizimde hiç sürahi yokmuş gibi, saolsun kırmadı beni annem :)
tombikliği çok hoşuma gitti, ev yapımı limonata hayal ettim içinde güzel gözükür gibime geldi :)
 
 
 
Buda Minik Şekerliğim :)
2.90'a marketten almıştım çok hoşuma gitmişti..
içine küp şekerlerimi koyabilirim.
 
 
 
Hakmar'daki bütün peçeteleri aldım desem yeridir..
dediğim gibi her girdiğimde bir parça birşey almak istiyorum markettende peçete alıyorum her girdiğimde,
peçete koleksiyonuma eklenen 2 adet peçetem :)
 
 
evet arkadaşlar çeyiz hazırlığına küçükten de olsa devam etmekteyim :)
şimdilik bu kadar bir başka çeyiz hazırlığında görüşmek dileğiyle..
 
Sevgiyle Kalın..




 
 
 

7 yorum:

  1. Ay nasıl güzeller ya. İyi günlerde kullan. Geçen sene bende çeyiz hazırlığı yapıyodum sonradan kullanması çok güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenizeee Çooook Sevindimmm,
    Çeyiz Hazırlığı Yapmak Gerçekten Çok Eğlenceli..
    Allah Nasip Ederse Bütün Bu Aldıklarımı Kullanmak Nasıl Bir Duygudur Tahmin Edemiyorum Şuan :) ; Bak Bu Harika

    YanıtlaSil
  3. çaydanlığına ve kurabiyeliğine bayıldım güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  4. Kurabiyelik süper.Pembe puantiyeli tabak hastasıyım;) hepsi de zevkli seçimler,güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  5. hepsi çok güzel.güle güle kullan :)senin çeyiz hazırlıklarını gördükçe imreniyorum resmen :) darısı benim ve tüm isteyenlerin başına

    YanıtlaSil
  6. Beğenmenize çoook sevindim inanın ki,
    çok teşekkür ederim ; yasemin-bebegimlehayat

    bi yerden başlamak gerekir, sende başla emin ol bırakamayacaksın bu bir tutku :)
    tez zamanda darısı seninde başına diyeyim,; yağmur perisi(büşra)

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın cicilerinizi.
    Uygun fiyatlı, hiç kullanılmamış ürünleri satışa çıkardığım blogumu incelemek isterseniz: http://sihirlimavi-shop.blogspot.com/

    Sevgiler...
    worldsameworld@hotmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...