21 Kasım 2012 Çarşamba

Çeyize Devam, İşleme Takım - 2 :)

Herkese Merhabalar,
Bugün sizlere yine çeyizimden bir parça sunacağım,
El emeği göz nuru işlemelere bayılıyorum, dantel yerine tercihimdir,
bu sebeple çeyizimde 3 tane işleme takımım mevcut 2si bitmiş durumda birinin işlemesi bitti şuan kenarlarına iğne oyası yapılmakta :)
 
daha önce birini paylaşmıştım sizlerle, bakmak isteyen için burada,
daha öncede seccade işlediğimi başka bir örnekten esinlenerek modelini çıkarttığımı sizlere söylemiştim (seccade işliyorum)
 
işte o model bu takımdan çıkarıldı :)
umarım beğenirsiniz..
 
Toplam 3 Parçadan Oluşuyor,
1 Tanesi Uzun Konsol Üzeri İçin 2 Tanesi Kısa,
 
 
 
Osmanlı Esintili Lale Modeli :)
 
Modeli Daha Anlaşılabilir Olsun Diye Serip Fotografladım :)
 
 
İşlemenin Yakın Hali,
Çizgi Gibi Olan da El Emeği Sarma İşleme Deniliyor Galiba :)
 
 
Kenarları Boş Olmasını İstemedik ve Tığ İşi Örümcek dantel Yaptık, Lalelere Kullandıgımız Renkleri de Ucuna Serpiştirdik :)
 
Sizin için sandıktan çıkartıp fotografladıgım işleme takımım tekrar kesesine konulup bir dahakine ''evimizdeki'' yerini almak üzere sandığa konuldu :)
 
Sizlerde Beğenmişsinizdir Umarım :)
Sevgilyle Kalın
 
 
 
 
 

5 yorum:

  1. Çok güzel görünüyor arkadaşım
    Osmanlı esintisi olur da güzel olmaz mı?
    Güzel günlerde kullanmak nasip olur inşaAllah..

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok güzel olmuş gerçekten de :))

    YanıtlaSil
  3. Nasıl bir emek var.. Çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  4. Bu çok hoşuma gitti gerçekten cok guzelmış.SEvgiler:)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür Ederim ama işlemesini ben yapmadım :) ; samsun havası

    Beğenmenize Çok Sevindim ; Pembe Düşler

    Dantelden daha güzel olduklarını düşünüyorum, beğenmenize çok sevindim, benden de kucak dolusu sevgiler :) ; Merve Yıldız

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...