16 Kasım 2012 Cuma

Çekiliş Sonucu :)

Herkese Günaydınlar,
Haftanın Son Günü Cuma'mız Hayırlı Olsun :)
 
Çekilişimin katılım tarihi dün sondu ve son ana kadar katılım yapan toplamda 65 kişinin katılmaya hak kazandığı çekilişimi yapmış bulunmaktayım :)
Başka bir blogger arkadaşımın (Tuğba'm) şahit olduğu çekilişi random.org'da yaptım..
 
ve Açıklıyorum..
Şehirler Arası Aşk'blogunun Sahibesi Küçücük Hediyemi Kazanmış Bulunmakta..
 
Dilerim Mutlu Günlerde Güzel Yemekler Yaparken Kullanmak Nasip Olur..
 
 

8 yorum:

  1. MERHABA DÜĞÜN KINA VE NİŞAN İÇİN ÇOK GÜZEL ANI OLACAK ÜRÜNLERİME BAKMAK İSTERMİSİN :) YAKINDA ÇOK ŞIK GELİN AYAKKABILARI GELİCEK EL YAPIMI:)İLGİNİ ÇEKER DİE DÜŞÜNDÜM :)

    YanıtlaSil
  2. Evet arkadaşım ben şahidim :)
    Adaletli çekilişinden dolayı tebrik ederim:)

    Şehirler Arası Aşk güle güle kullansın

    YanıtlaSil
  3. Tebrik ediyorum arkadaşı. çok kıskandım doğrusu :p

    YanıtlaSil
  4. Çekiliş konusunda çok şanssızım malesef yaa :(( çok beğenmiştim halbuki bu cicileri

    YanıtlaSil
  5. teşekkürler efendim sizede hayırlı cumalar ; bir kase lezzet

    gönül isterdiki herkese vermek ama işte elimizde bir tane vardı :), Pembe Düşler

    YanıtlaSil
  6. :)) ay ay çok mutlu oldum :)çok teşekkür ederim :)
    bloglardaki hiç bir çekilişe katılmıyordum ben bi istisnaydın onunda çıkması gerçekten hoş bi süpriz oldu :))
    Tekrar teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. Mutlu Olmanıza Çoook Sevindim :)
    Ne Demek, İnşaAllah Beğenirsiniz,
    İletişim İçin esraemrebas@gmail.com'a bir mail atabilir misiniz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...