12 Mart 2014 Çarşamba

Çikolata Kase (Çikolata Çanağı) Yapımı :)

Herkese Merhaba :)
Sizinle çok severek hazırladığım bir tarifi paylaşmak istiyorum.
Çikolata Çanağını İnstagram'da severek takip ettiğim Sevgili @sumeyyeomer  'de görüp tarifini alıp hemen yapmıştım, çok zor gözüksede basit olan bu tarifi sık sık canım istedikçe ve her misafire yapar oldum :)


Tarif Sümeyyeömer'e ait olup kendi profilinden de görebilirsiniz.

Yapılışı;
Çikolatayı benmari usulü eritip,(ben ülker'in sade sütlü çikolatasını kullandım) silikon muffin kek kalıbınıniçerisine bir kaç kaşık döküp kalıbı yavaş yavaş döndürerek kalıbın her yanına çikolata değmesini sağlayın, ters çevirip çikolatanın fazlasını akıtın, fazla akıtmamakta gerekiyor, kenarları çok ince olursa kalıptan çıkartırken kırılabiliyor, sonra hemen buzluğa kaldırın, 5 - 10 dakika bekletin ve buzluktan çıkartın kek kalıbının kenarlarından tutup yavaşça kenarlardan açtırarak kalıptan çıkartın, elinize fazla değdğrmemeye çalışın yoksa hemen eriyebiliyor, daha sonra içerisine creme ole yada kremşati yapın, damak tadınıza göre, ben vanilyalı creme ole kullanıyorum. İstediğiniz Meyvelerde de süsleyebilirsiniz.
Misafirleriniz için kolay ve şık bir tarif kesinlikte tavsiye ederim.
Afiyetler Olsun.

Fotoğraflar Bana Aittir :)






4 yorum:

  1. Hiç denemedim ama çok güzel görünüyor ;)
    Misafirim olunca yaparım :))

    YanıtlaSil
  2. MÜGE GÜLER30 Mart 2014 17:15

    SİZE OLAN HAYRANLIĞIM BİR KAT DAHA ARTIYOR, SİZE İMRENİYORUM BECERİKLİ OLMANIZI, SİZE MİSAFİR OLMAK İSTİYORUM, YAPTIKLARINIZI GÖRDÜKÇE.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok güzel görünüyor deneyeceyeğim

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyor. kim bilir tadı nasıldır :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...