5 Kasım 2014 Çarşamba

EmrEsra Nerelerde :)

Sevgili Arkadaşlarım,
Hepinize Kocaman Merhabaa :)

Aldığım mailler neticesinde beni merak edenler oldugunu görünce hemen bir post yazmak istedim,

Malesef söylemeliyim ki, instagram'ın varlığı ve kolaylığı blogta yazı yazma tembelliği oluşturdu üzerimde, ki gördüğüm kadarıyla birçok arkadaşımda da aynı durum mevcut :( Tabi iş yoğunluğunun verdiği vakitsizliği de göz ardı etmemek lazım..

Gelelim neler Yaptığıma :)
EmrEsra tüm hızıyla hayata kaldığı yerden devam etmekte :)

Evlilikle Son Verdiğim Kamu Kurumundaki iş hayatım evde EmrEsra'nın Atölyesi Olarak yeniden başlangıç yapıp şuan Emre ve Esra'nın Em-Es'lerinden oluşan EmesHome Marka adı altında devam etmekte..

Evimin boş odasında başladığım bu yolculuk, Rabbim'in verdiği Kısmet'le, Eşimin Verdiği Destekle Şuan Deposu Olan Sosyal Paylaşım Sitelerinde Yaklaşık 90.000 takipçisi olan Hergün Büyüyen Kocaman Bir Aile Olma Yolunda Hızla İlerliyor.

Bu yolda ilerlerken omuzumdan kocaman yükleri alıp, daha büyük noktalara taşımama vesile olan sevgili Eş'ime Teşekkürü Borç Bilirim.

Adım Attığım Bu Yola Rabbim öyle güzellikler yaşatıyor ki ne kadar şükretsem azdır.

Sizlerinde o pamuk yüreğinizde bulunan güzel dua'larınıza Talibim..




Rabbim Nasip Ederse 2 Ay'a Kadar Markamız Tescilleniyor.

Buraya yine ara ara gelip yazmaya devam edeceğim.

Sizleri anlık takip için kişisel hesabım;


ve EmesHome Hesabım;


Sayfalarıma bekliyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...