21 Kasım 2012 Çarşamba

Havluya Gel :)

Blogu açtığımdan beri herşeyi fotoğraflamaya başladım desem yeridir :)
Şimdi Sizlere English Home Havlularımı sunacağım :)
Her Englishome'a girdiğimde bir parça da olsa bişey almaya çalışıyorum bu havlularda bunun eseri:)

aldığım her modelin bi büyük bir de küçük olanını aldım :)
sizler içinde üşenmedim fotoğrafladım..

İşte Karşınızda Havlularımmm :)

 
Bu modele çok bayıldıgım içinn;
 
birde bu rengini aldım :)
 
 
 
Bunları Geçen Seneki doğum Günümde Yengem Almıştı :)
 
Şimdilik Bu Kadar :)
Başka Bir Çeyiz Postunda Görüşmek Üzere:)
Sevgilyle Kalın..
 
 
 

11 yorum:

  1. Bunlar harikaa :)

    Umarım bir an önce kullanmak nasip olur :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden hoş.. Güzel günlerde kullan inşallah :)

    YanıtlaSil
  3. Ankara' daki English Home da yok sanki bunlar :( Yada ben mi göremiyorum acaba (!)
    Güle Güle kullan Esra'cım:)

    YanıtlaSil
  4. Amin Tuğba'm..
    Biran Önce Evimdeki Yerlerini alırlar İnşaAllah.. :)

    Çok Teşekkür Ederim, Beğenmenize Çok sevindim ; Pembe Düşler :)

    Aynı Modelleri Şuan Bulamayabilirsin ben birkaçını geçen sene almıştım, çok teşekkür ederim, Capon Paluğu :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan,çeyiz bayağı kalabalık galiba :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür Ederim, Evet epeyy bir kalabalık annem isyanlarda desem anlarsınız herhalde :)

    YanıtlaSil
  7. esracım güle güle kullan hepsinide canım bloğun cok cici takibe alcam banada beklerim sevgiler canım benim

    YanıtlaSil
  8. Blogumu beğenmenize çok sevindim :)
    buyrun gelin yine beklerim :)
    tabikide bende size teşrif ederim:)

    YanıtlaSil
  9. çok güzeller benim evde de havludan bol birşey yok:)

    YanıtlaSil
  10. ben de evlilik hazırlığındayken yatak örtülerimi ve battaniyelerimi english home'dan almıştım. hem güzel görünüyorlar hem de kullanımları kolay :)

    YanıtlaSil
  11. Beğenmenize çook sevindim ; bak bu harika

    açıkçası biraz tereddüt ediyrum hani kullanışlı olmaz diye ama tecrübeyle onaylandı o zaman :) ; bakimliblog

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...