12 Şubat 2013 Salı

EmrEsra'daki Gelişmeler / Hazırlıklar :)

Cümleten Selamün Aleyküm..
Beni izleyen, takip eden, bizdeki gelişmeleri merak edip blogumuzu ziyaret edenler vardır illaki :)
Yorgunum, hafta sonu açıköğretim sınavları için erken kalkmalar, peşine bi koşuşturmacalar , geçen hafta cuma günü Nikah işlemlerimiz tamamlandı ve artık bir yastığa baş koymaya başlayacağımız gün belli oldu;

28 Nisan 2013'de Rabbim Nasip Ederse, Dünya Evine Gireceğiz..

Beklediğimden çok çok çok erken bir tarih oldu, annem sandık çeyizi derdine düştü :)
ben başka şeylerin :)

Nişanımıza 11 gün kaldı, herşey çok mu hızlı gelişiyor bilemiyorum, herşey güllük güneşlik gitmiyor elbeteki ama biz sıkıntıları pürüzleri minimuma indirmeye çalışıyoruz.. Sıkıntılar oldukça hep söylediğim sözümü yine söylüyorum ve teselli oluyorum :)

Herşey görüldüğü gibi değil, Fırtınalı kışın arkasındadır bahar, Tırtılda gizlenir o güzelim Kelebek!
Çile ve Izdırapla gelir İnsana Gerçek Huzur Diyor ve Asla Ümitsizlik Olmadığını Kendime Tekrar Hatırlatıyorum :)

Bu Koşuşturmacada Küçüklüğümden beri üzerimde fazlaca emeği olan Teyzem'in üzerimdeki hakkı gittikçe artmakta.. Annemle birlikte sandık çeyizi işlemlerimize başladılar..

Nişan Elbisem Emin Ellerde Dikilmekte, hayal ettiğimden çok başka çok güzel oluyor..
Elbisemden Küçük Bir İpucu vereyim :)
işte kumaşımdan bir kare :)

buda nişan davetiyemiz,






Nişan bohçalarımızı  kullanışlı olması düşüncesiyle valizlere koyarak hazırlayacağız,
işte bunlarda beğenerek aldığımız valizlerimiz,
benimki çok tatlı bir pembe ışıktan kırmızıya yakın çıkmış :)


 Beyaz Olan şuan evde Emre'nin bohcası için beklemede :)

Bakalım Nişan Bohçalarımız vs nasıl olacak :)
Hepsini Sizlerle Paylaşma İmkanım Olur İnşaAllah..

Dualarınızı Eksik Etmeyin..

39 yorum:

  1. Nişan davetiyesini öncedende söylüyordun gerçekten çok güzel
    Nişan elbiseni bitmedende olsa gören biri olarak çok çok beğendim ve herkesin çok beğeneceğini düşünüyorum.
    Valizlerin rengi çok güzel balayında çok işinize yarayacak
    Bu güzel anların devamını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkür Ederim Arkadaşım, Sen Zaten Benim Herşeyimi Beğeniyorsun Güzel Olmasada :)
      Elbisem Benimde her ayrıntısı içime sinerek oluyor çok şükür :)
      valizlerde oyle süslü sandıklara tercihim :)
      balayında falan da çok güzel olacak Allah nasip ederse :)

      Sil
  2. Evet Esra abla annemde bende valizlere elbisene davetiyene kısaca hepsine bayıldık:)
    Artık sondan bir önceki şafağını sayacakmışsın annem öyle diyor.Ondan sonraki şafak daha da güzel olurmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett sondan bir önceki şafağım, bu mehtap oluyor galiba :)
      en güzeli düğüne sayacağım şafağım olacak, düşününce bile heyecandan kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor :)

      Sil
  3. maşallah Allah bir yastıkta kocatsın inşallah, en kötü günlerinz böyle ufak ve tatlı koşuşturmalar olsun. Nişanlığını nerde diktiriyosun acaba??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn, Çok Teşekkür Ederim, Nişanlığımı Görümcem Dikiyor :)
      Bitmiş Haliyle Göstermek Nasip Olur En Kısa Zamanda İnşaAllah :)

      Sil
  4. elbisen çok güzele benziyor gerçektende..
    bu ara telaşla bazen sıkıntılarda olabilir..geçiyo bitiyo hepsi :)) tatlı telaşlar bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşaAllah bitmiş haliyle görürseniz çok beğeneceğinize eminim :)
      evet sıkıntılar oluyor ama ben sadece Emremle benim kuracağımız yuvamızı hayal ediyorum, hepsini unutuyorum :)

      Sil
  5. Merhabalar hersey cok guzel Allah mutlu mesut etsin ben uzun zamandir blog takipcisiyim ama ilk defa yazdim ve davetiyenizi cok ama cok begendim insallah bende yaza evleniyorum :) davetiyenizi mahsuru yoksa nerede bastirdiniz ogrenebilir miyi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar, Bloguma hoşgeldiniz,
      davetiyemi koza'nın internet sitesinde görüp beğendim ve Sölümün bir matbaa arkadaşına kodunu verdik, oda kozanın deposundan alıp baskısını kendi matbaasında yaptı, size en yakın koza'dan davetiyeyi temin edebilirsiniz..

      Sil
  6. Davetiyeye bayıldım.. Elbiseyi de merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Davetiyeme bende çoook bayıldım :)
      Elbisemi Allah nasip ederse 24 Şubattan İtibaren Görebileceksiniz :)

      Sil
  7. Rabbim pisman etmesin canim
    Insallah omur boyu mutlu olun darisi bekleyenlerin basina ♥♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım, inşaAllah pişman olmaz hiç kimse ailelerimiz ve Emreyle biz çok mutlu oluruz inşaAllah..

      Sil
  8. Yeni evlenmis biri olarak yazilanlari gorunce direk gozumde canlandi hersey. :) Hersey çok fazla sekilde sorun gibi gozukucek gozunuze ama evlendikten sonra keske o kadar stres olmasaydim diceksin. Nacizane tavsiye. :) Rabbim hayirli etsin insallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız galiba ama stres olmadan da olmuyo ki :) illaki endişelenip stres yapıyorum ama elimden geldiğince yapmamaya çalışacağım :)

      amin çok teşekkür ederim..

      Sil
  9. Tesekkür ederim bilgilendirmeniz icin Esra hanim insallah hersey gönlünüzce olur :) peki ben kodunu bulamadim kozanin sitesinde birkac tane daha var begendigim ama bu cok hoş nisanlima kodunu verecegim bende konudu verebiliyorsaniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin İnşaAllah hepimizin her istediği gönlüne göre olur..

      Buradan Ulaşabilirsin Canım; http://www.koza.com.tr/3213.html

      Kodu; Alara / 3213

      :)

      Sil
  10. Hayırlı olsun. Şuan aynı telaşları ben de yaşıyorum bizimki de 27 nisan:) 2 ay kaldı ama hemen hemen hiç bir şeyim yok. Rabbim kolaylık versin inşallah. Davetiyerlerinizi online sipariş veriyorsanız adres paylaşırsanız sevinirim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür Ederim Canım, Aramızda birgün var :)
      bizimde iki ayağımız bir pabuca girdi gibi oldu inşaAllah yetiştirebiliriz tüm hazırlıklarımızı, davetiyeleri koza'nın internet sitesinde görüp beğenip tanıdığımız bir arkadaşımıza söyledik,

      linki buyrun burada; http://www.koza.com.tr/3213.html

      Sil
  11. ayyyyyyyyy bnm evlilik yıldönümümde evleniyosuuuunnn :)
    11 yıl önce aynı gün bendede bu sendeki telaşlar vardı :)

    hayırlısı olsun rabbim yar ve yardımcın olsun inş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel tevafuk :)
      aminn, çok teşekkür ederim, inşaAllah kolaylıkla atlatırız tüm evreleri sonunda mutlu mesut dünya evimize gireriz :)

      Sil
  12. Canımm bende evlilik hazırlıgı içerisindeyimmm :)
    Herşey güzel olacak arada pürüzler çıksa da takipteyimmm :)
    Sevgilerrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşaAllah çok teşekkür ederim, sizler böyle dedikçe herşey daha da güzel olma yolunda ilerliyor çok şükürr :)

      Sil
  13. canımm çok az kalmış yaa hayırlısı olsun inşallah her istediğin içine sinsin biz de valiz yapmıştık nişanda daha güzel oluyor sonradan kullanılacak bir şey :) davetiyeleriniz de çok güzel :) elbisenin tamamını şimdiden çok merak ettim mor ve dantelli en sevdiğimm :)) bu arada bloğunu inceledim gerçekten aynı bir çok şey almışız :)) hepsini güzel günlerde sağlıkla ve mutlulukla kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoook teşekkür ederim Boşnak Kızı :)
      Elbisemin tamamını da göstermek nasip olur inşaallah :) evet bende blogunu incelediğimde birçok aynı çeyi aldıgımızı gördüm :)

      inşaAllah hepimize güzel günlerde kullanmak nasip olur.

      Sil
  14. canım şimdiden hayırlı uğurlu olsun..bohçayı da nişan elbiseni de merakla bekliyorum ona göre:)) kolaylıklar diliyorum..Allah agzınızın tadını bozmasın sevgiler canımm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum, hepsi sırayla gelecek Allah nasip ederse,
      Aminn,,, :)

      Sil
  15. Hayırlı olsun canım. Her şeyi kolaylıkla halledersiniz inşallah. Allah yardım eder evlenecek olanlara daraltmaz sizi sen hiç korkma :) bu arada elbisenin gösterdiğin kısmı bile çok güzel duruyor. merak içindeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin, İnşaAllah kolaylıkla geçer herşey..
      Yaklaşık Bir Hafta Sonra Elbisemin Tamamını Görebilmenizi umid ediyorum :)

      Çok Teşekkür Ederim..

      Sil
  16. Kumaş muhteşem gözüküyor, kimbilir elbise nasıldır?:) takibe aldım sizi, ben bloggerda yeniyim, kendi bloguma da beklerim:)

    YanıtlaSil
  17. hayırlı olsun... umarım herşey gönlünce olur inşallah...
    :) elbisenin kumaşı çok güzel elbiseyi merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşaAllah Rabbim tüm isteyenlerin gönlüne göre verir.. elbisem son posta görebilirisin :)

      Sil
  18. merhabaa,negüze evlilik telaşı içindesiniz :)
    valizleriniz çok güzel balayı ve daha birçok güzel sieyahatler edersiniz inşallah bunlarla :)
    davetiyeler çok şık asil ve sade beğendim.
    Kumaşın rengi ve dokusu harika tamamlanmış halini merak ettim doğrusu :)
    banada beklerim evlenince yemek tarifleriyle aran iyi olucak bence :)takipleşmek dileğiyle sevgiler...
    http://ugurbocegimmutfagi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett ilk olarak Allah nasip ederse balayında kullanmak nasip olucak :)

      elbisemi de son posttan görebilirsiniz :)

      tabikide geleceğim blogunuza :)

      Sil
  19. merhaba valizleriniz çok tatlı nereden aldığınızı öğrenebilir miyim? mutluluklar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bloguma hoşgeldniz, valizleri Eminönünden aldık..

      Sil
  20. Güzel bir davetiyeymiş. Zevkli bir seçim:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...