12 Ekim 2012 Cuma

İşleme Yatak Odası Takımı

 | El Emeği Göz Nuru |
Şile'li Komşularımızda Görmüştüm İlk Olarak,
Çok Beğendim ve Bende Yaptırmak İstedim..
 
Kumaşı Şile'den Getirttik, İşlemesini de yine Aynı Komşumuz yaptı..
Bu Kumaşlar Böyle 3 Parça Satılıyor,
İki Parça Komidin Üstüne 1 Uzun da Tuvalet Masası Üzeri İçin..
 
 
Fotoğrafta Gözüken İşleme Olan Elle Yapıldı Her Kısmı
Telefonla Fotoğrafladığımdan Pek Belli Olmuyor..
Kenarları İğne Oyasından..
 
 
 
Komidin Parçası..
 
 
İşlemenin Yakın Hali..
 
 
Kenarındaki İğne Oyası
 
 
 
 

4 yorum:

  1. nefis bir işlemesi var
    Çok beğeniyorum bu tarz örtüleri
    İnsan kullanmaya kıyamaz bunları
    Güzel günlerde kullanmak nasip olsun

    YanıtlaSil
  2. Beğenmenize Çok Sevindim..
    Evet İşlemesi Tam Bir El Harikası..
    Amin İnşaAllah :)

    YanıtlaSil
  3. Şile bezi harika birşey... İyi günlerde kullanmanız temennisi ile...

    YanıtlaSil
  4. Şile bezi harika birşey... İyi günlerde kullanmanız temennisi ile...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...