4 Eylül 2013 Çarşamba

Son Zamanlarda Neler Yapıyorum :)

Herkese Merhabalar :)
ve ben artık atölyemi kurdum :)
Evimde istediğim gibi çalışma şartlarıyla hobi olarak zevkle yapacağım bir işim var artık :)
Çok uğraştım ama hayalimdeki atölyeme kavuştum diyebilirim..

Atölyemi bir önceki postta sizlerle paylaşmıştım.

Logo'muz :)

atölyemin tüm tasarım ve blog işlemleri eşim tarafından yapıldı;
buda karvizitlerim


Atölyemin ilk ürünü tamamen tasarımı bana aittir :)
alıp çeyizine eklemek yada mutlu sofralarında hemen kullanmak isteyenleri;
www.emresraninatolyesi.com'a bekliyorum.





ilk siparişlerimi çoktan aldım bile :)
Yusuf bebeğin doğum günü için Buzdolabı Magnet'i


Bu da bir diğer siparişim
Biri erkek biri kız olan ikiz bebeklerin doğum gününde dağıtılacak olan buzdolabı magnet'leri 


ve ben bu aralar atölyemle ilgilendiğim gibi bim a101 vs. gibi yerlerdeki ürünleri de kaçırıyor değilim elbet :)
Hakmar ganimeti Pembe Çalar Saatim :)

ve bu da bir milyoncudan kaptığım çakma cath kidson salata kasem :)
hem ucuz hem orjinal gibi :)

benden şimdilik bu kadar yeni gelişmeler ve haberlerle karşınızda olmak dileğiyle..






2 yorum:

  1. Hayırlı uğurlu olsun inşallah. Rabbim gönlünüze göre versin. Bende sizinle aynı duruma olduğum için okumak zevk ve heyecan veriyor. Evimde minik atolyemi kurdum bloğumda kendi kendime bişeyler yapmaya çalışıyorumda. :) İnstagramda hergün takip ediyorum ama hesabım olmadığı için yorum bırakamıyorum. O yüzdende burdan bişeyler paylaşmak istedim. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlısı olsun.. yaptıkların çok hoş.. bol bereketli kazançlar olur inşallah.. bende ahşap boyama vs siparişlerle uğraştığım için anlayabiliyorum bol emekle yapılan işler bunlar. İnşallah emeklerinin karşılığını en güzel şekilde alırsın.. :) mutlu kal

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...