12 Eylül 2013 Perşembe

İnstagram'dan Karelerle 2

Herkese Günyadınlar :)
Bu aralar bol bol Atölyemle ilgilenmekteyim.
Yeni Modeller Yeni Ürünler Üzerinde Çalışıyorum, Tabi Siparişlerde Aldım Bunlarıda Dikkatlice Yapmaya Çalışıyorum :)
Bende bu yoğunluğumun arasında neler yapmışım'ın özetini İnstagram'la anlatmak istedim :)


Biz Karı/Koca Gece acıkıp Gevrek Yiyenlerdeniz :)

Hala tam köpüklü kahve yapmayı öğrenebilmiş değilim :)

Arada tembelliğimi bozup güzel kahvaltılar hazırlıyorum :) 

Geçirdiğim minik hastalığın ardından herşeyi hazırlayıp gelen teyze ve yengeye itinayla sofra hazırlanır :) 

Çeyiz hazırlığındayken ayıla bayıla aldığım kalıplarımla çiçek ve kalpli krepler hazırlıyorum, iyiki almışım :)


minik bir kış hazırlığı yapıp dondurucuya fasulye, biber vs. koydum :)

Çey Keyfi Benim İçin Günde 5 Öğün yapılabilir :)

Süslü Sorfalar Hazırlamayı Seviyorum.

Buda Tek Başıma Yaptığım Kahvaltım, Arada Kendimi Şımartıyorum .. 

Gece misafirleriyle Çay Keyfimiz.. 

Buda Yatılı Misafirle Gece Kahvemiz :)

Kendime Süprizler Yapmayı Seviyorum Ben (:)

Öğle Arası Çay Keyfi'nden :)

Benden Şimdilik Bu Kadar..
Güzel Dualarını eksik Etmeyen Tüm Dostlarıma Teşekkürlerimi Sunuyorum..

Hepinize Kucak Dolusu Sevgiler Gönderiyorum.

2 yorum:

  1. Takibe alıyorum hemen çok güzel şeyler almışsın ve yakıştırıyosun bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel şeyler yapmışsınız.
    Takibe aldım, bana da beklerim.
    http://semadanlezzetler.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...