2 Nisan 2013 Salı

Miray'ın Annesinden Gelen Güzellik :)

Çoook uzun zaman önce Miray'ın Annesi'nin yaptığı bir çekilişe katılmıştım,
çekilişin hediyesi tam benlikti, fakat çekiliş sonucunda bir başkası oldugunu öğrenince çok üzülmüştüm ama ilk çekilişe hak kazanan kişi Miray'ın Annesi'ne dönüş yapmayınca yeniden bir çekiliş düzenlemiş ve bu çekilişin sonucunda hediyeyi kazanan ben olmuşum :)
 
diğer kişi için üzülsemde kendim için çok sevindim ve çeyizimin baş köşesine oturuverdi :)
 
 bu kutunun içerisindennn 
 bu güzel pembe tülle süslenerek hazırlanan 
 aksesuar servis tabaklarımıı 
 çeyizimin en cici köşesine oturtuverdim :) 
 
Buradan Miray'ın Annesi'ne Geçte Olsa! Teşekkürlerimi İletiyorum..
 
 

12 yorum:

  1. Miray'ın annesi gerçekten çok zevkli bir seçim yapmış...
    Sana çıkmasına çok sevindim arkadaşım
    Güzel mutlu günlerde kullanman nasip olur inşaALLAH..

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller :)Rabbim huzurla sağlıkla kullanmayı nasip etsin inşallah .birkaç aydır internetimin olmaması nedeniyle bloguna girememiştim.Ben bloguna gelmeyeli çok güzel şeyler olmuş,özel günler,nişanlar evlilik tarihi ... o kadar sevindim ki.:) İnşallah sevdiğinle güzel günler geçirirsin.Rabbim tüm sevenleri kavuştursun inşallah.Asker yolu gözlüyorum bende :)inşallah bizde şafak saymaktan kurtulur kavuşuruz sevdiğimle:)kız kardeşim olsa bu kadar sevinirdim :)yüzünüz hep gülsün en kötü gününüz böyle olsun Maşaallah nazar değmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için, çok mutlu oldum uzun süredir demek takip ediliyorum, şafağınız kaç? bizde ne günlerden geçtik, şafak saydığım zamanları hatırlıyorum hiç bu günlere geleceğim aklıma gelmezdi ama geldik şafak askerlik hepsi bitti düğüne geri sayım başladı, bittiğindeki mutluluk pahabiçilemez dilerim teeez zamanda o mutluluğu yaşarsınız hayırlısıyla, senden de güzel haberleri bekliyorum o zaman :)

      Sil
  3. 135 gün kaldı bizim :)inşallah canım.Çeyiz falan erken diyordum anneme.senin blogla tanışınca 180 derece değişti fikrim :) şimdi çeyiz biriktirme telaşı sardı beni de :)Önemli olan hayırlısıyla kullanmak,rabbim de bunu nasip eder inşallah.O gün hiç gelmeyecek gibi hissediyorum ama :)İnşallah mutlu haberler veririm bende.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun dönemse bitmiş bişeyi kalmamış canım, ben hala daha çeyizimi tamamlamamış durumdayım :) ama tabi bi çeyizde olması gereken herşey var çok şükür iyiki önceden beri herşeyden almışım diyorum yoksa suan istediğim gibi alamazdım hiçbişeyi, dediğin gibi en önemlisi huzurla kullanmak, inşaAllah sağlıkla huzurla hepsini kullanmak nasip olur..

      merak etme o gün gelecek Allah'ın izniyle ve herşey ondan sonra göz açıp kapayacak kadar hızlı geçecek ben hala inaamıyorum askerlik bitti ve biz düğün şafağı sayıyoruz..

      İnşaAllah Rabbim hepimizi mutlu eder..

      Sil
  4. inşallah canım :)inanması güç gerçekten .şu an ne güzel duygular içindesindir.tatlı telaşlar :)çok güzeller aldıkların gerçekten.çeyiz hazırlamak ne de zormuş :)Evet Allah'ın izniyle her şey olur tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çeyiz gerçekten benim için en zevk aldıgım şey :)
      çok severek yaptım çeyizimle ilgili her noktayı :)

      Sil
  5. ne kadar güzel paketlemiş gerçektende..
    güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel Alah gönlüne göre vermiş :)
    Takibe aldım seni, bana da beklerim ;))

    http://mezuram.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...