1 Nisan 2013 Pazartesi

Düğüne Geri Sayım Başladı :)

Zaman Yaklaşmakta, tatlı  telaşlarımızdan dolayı oldukça yoğunum, vakitsizlikten dolayı pek bloguma vakit ayıramadım,
zaman çok çabuk geçmekte,
düğün için geri sayım başladı..
 Evimizin oturma odası için aldığımız köşe takımımız geldi 
 
salon takımımız da geldi :) 
 hayalimdeki yatak odama kavuşuyorum galiba :) 
 
 çeyiz alışverişlerimiz küçüklü / büyüklü devam etmekte :) 
  kına gecem için yerimiz tutuldu :) 
 
 vee tam 27 gün Sonra bu masada Allah nasip ederse imzalarımızı atacağız..

nikah kıyıldıktan sonra da  İnşaAllah boğaz turu ile İstanbulu seyre çıkacağız :) 
 
Balayı tercihimizide Caprice Palace'den yana yaptık.. 
 
Umarım memnun kalırız :)
Zaman çabuk geçiyor,
baba evinde son 27 gecem :)
Rabbim  hayırlısıyla yuvamıza yerleşmemizi nasip etsin bizi ve tüm bizim gibi ev kurma arefesinde olan herkesi :)



11 yorum:

  1. Bu güzellikler karşısında hangisine yorum yazacağımı bilmiyorum.
    Herşeyde olduğu gibi ev eşyalarında da çok güzel seçimler yapmışsın arkadaşım :)
    Daha detaylı fotografları evlendikten sonra bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaAllah en detayıyla evimde çayımı yudumlarken görmek nasip olur arkadaşım..

      Sil
  2. canım bizde balayımızı caprice palace'da yaptık ben çok memnunkaldım tabi sene 2009'du..umarım sende memnun kalırsın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşaallah bizde memnun kalırızzz :)
      hayal kırıklığına uğramak istemiyorum :(

      Sil
  3. Herşey çok güzel görünüyor.
    Güzel günlerde kullan inşallah.
    Çok az kalmış :)
    Duana canım gönülden aminn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :)
      evet çok az kaldı hala daha inanamıyorum :)

      Sil
  4. Canım benim ya ne kadar az bir zaman kalmış, inşallah hayırlısıyla her şeyi atlatırsınız, ok güzel bir düğününüz olur, mutlu mesut dönersin buralara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminn.. amin Aminnn.. İnşaallah canım güzel dileklerin için çok teşekkürler :)

      Sil
  5. çok az kalmış, benimde 2 ayım var, çabucak geçiyor günler..herşey çok güzel, Allah nazarlardan korusun sizi..herşey gönlünüzce olsun..yatak odan benimde hayalimdeki gibi bi oda..nereden aldığını öğrenmem mümkünmü?

    YanıtlaSil
  6. Allah mutluluğunu daim etsin esra

    YanıtlaSil
  7. Artık bende geri sayımdayım ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...