14 Ocak 2013 Pazartesi

Şeker Hamuru


 Şeker Hamurunun nasıl yapıldığını merak ettim ve bende yapmaya koyuluverdim, başta şunu söylemek istiyorum ki marshmallow ile sakın denemeyin! :) butik pastacılar nasıl yapıyor bilemiyorum ama marshmallow ile yapmadıklarından daha kolay olduğu kesindir! :)

çokta gözünüzü korkutmak gibi olmasın ama hani o eziyete değmez diye düşünüyorum,

Vee  Kurabiyelerim :)


Dünya Tatlısı Kuzenim!(MaşaAllah)
 


Şeker Hamuru Tarifi İçin Bir Kase Lezzet'e Uğrayabilirsiniz..
Sevgiyle Kalın..



8 yorum:

  1. hemen uğruyorum bakalım yapılabilirmi?

    YanıtlaSil
  2. çok güzel.....
    Blogunu sürekli takip ediyorum çok güzel şeyler paylaşıyorsun. Bende senin bir zamanlar beklediğin gibi asker bekliyorum şafak 71. İnşallah bende senin gibi sevdiğime kavuşurum.

    YanıtlaSil
  3. @samsun havası; eminim ki yapabilirsiniz ama gerçekten yorucu. :)

    @Adsız; paylaşımlarımı beğenmenize çok sevindim, bitmiş maşaAllah şafağınıza bişey kalmamış, sende bir an önce sağ salim yarine kavuşursun inşaAllah.. Yine beklerim..

    YanıtlaSil
  4. çok güzel görünüyor ellerine sağlık arkadaşım
    kurabiyelerinden tadan biri olarak tadıda çok güzeldi.

    YanıtlaSil
  5. afiyet bal olsun arkadaşıma :)

    YanıtlaSil
  6. Marshmellow la bende denedim hiçbirşeye benzemedi ya ustalık gerektiriyor ya başka birşey.:D Mutfağı batırmıştım.Ben de denemek istiyorum ama hazır alacağım hamuru.

    YanıtlaSil
  7. @bir kase lezzet; sizin tarifiniz sayesinde :)

    @eesraanınblogsesi; evet kesinlikle hazır alınmalııı :)
    ben daha önceden de denemiştim olmamıştı bu ikinci denememdi ama o kadar uğraş verdim ki bir dahakine hazır almayı düşünüyorum.. :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...