14 Ocak 2013 Pazartesi

Çarpı İşi Tablo :)

Söze nereden, nasıl başlasam bilemiyorum,
Öncelikle herkese huzurlu bir hafta diliyorum,
Geçen hafta salı gününden itibaren iş hayatıma ara verdim, tabi sebebi hastalıkta olsa bu bana bir aylık bir tatil gibi geldi resmen, erken emeklilik en büyük hayalim Allah'ın izniyle :)

Gelelim hiç beklemediğim anda, hiç beklemediğim bir hediyeye :)
Çarpı işi TabloM :)
Beklenmeyen anda çıkıp geliveren bu El Emeği Göz Nuru Tablo, Hooop Diye Çeyizimin En Baş Köşesine Oturuverdi :)


Biran Önce Evim'iz deki yeri alır İnşaAllah..
Sevgiyle  Kalın..

2 yorum:

  1. Zaten isminizin muhteşem bir uyumu var.
    Ama bu tabloya bayıldım.
    Kimin yaptığını bilmesemde çok güzel düşünmüş ve çok özenle yapılmış.
    Evin bu detaylarla harika olacak.

    YanıtlaSil
  2. Canım Arkadaşım, Sen Zaten Benim Herşeyimi Kötü de Olsa Beğeniyorsun Buda Kalbinin Güzelliğini Gösteriyor, Evet Çoook Özel Ellerde Özenle Yapıldı :) Evimin nasıl olacağını inan ki çok merak ediyorum bende, inşaAllah huzur dolu bir Evimiz Olur, aynı sekilde bende sizin evinizi merak ediyorum ve herşeyin istediğiniz gibi olacağını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...