23 Kasım 2013 Cumartesi

Uzun Zaman sonra İnstagramdan Karelerle Yine Ben :)

Herkeslere Kocaman Merhabalar :)
Uzun zaman oldu post yazmayalı,
en son yazdığımda atölyemi kurmuştum,
öyle koşturmalı günler geçiriyorum ki , çok şükür ki tatlı koşturmalar bunlar..

şimdi sizleri hazırladıgım karışık post ile baş başa bırakıyorum.

Evliliğimizin 6.ayı çoktan doldu buda eşimin suprizi :)
zaman ne çabuk geçiyormuş meğer..
7.ayı doldurmaya 5 gün kalmış..


kendime minik süprizlerle tatlı sunumlarla hazırladıgım kahvaltılarımla günüme neşe katıyorum..





ve en severek hazırladığım en keyif aldıgım 'Çay Keyfi' sunumlarım;






mutfagımda değişik tadları denemeyi seviyorum fırsat buldukçada deniyorum :)










ve tabiki de kahve keyfi olmadan olmaz ki :)
#kahvesunumlarım







tüm bunların yanında atölyemde çok güzel ürünler oldugunu söylesem sizlere :)
















şimdilik benden haberler bu kadar..
yeni bir karışık post ile görüşmek üzere..


emresra INSTAGRAM
emresra atölye INSTAGRAM
emresra FACEBOOK
emresra dukkan gittigidiyor; dukkanlar.gittigidiyor.com/emresraninatolyesi

1 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...