24 Mayıs 2013 Cuma

EmrEsra Yakında Burada :)

Sevgili Takipçilerim,

En sonki postta nişan bohçalarından bahsetmişim, aradan uzun bir süre geçti ve ben artık  EV'liyim :)
Bugün Evliliğimin 26. günü.

Herşey güzel gidiyor, evime yerleştim ve alıştım sayılır :)

Bu süre zarfında instagramda aktif paylaşımlar yaptım :)

Blogda büyük bir değişim yapıp farklı şekilde kaldığım yerden devam edeceğim Allah nasip ederse..
Değişim dediğim şekil olarak değil de içerik olarak :)

Bugünden İtibaren bloguma daha fazla vakit ayırmayı düşünüyorum,

düğünümle ilgili evimle ilgili paylaşımlarda bulunacağım ..

şimdilik hepiniz Hoşça Kalın :)

3 yorum:

  1. paylaşımlarını dört gözle bekliyorum canım :)Allah mutluluğunuzu daim etsin İnşaAllah :) Hergün uğradım bloguna nerdeyse :) paylaşım göremeyince hem üzüldüm hem sevindim.Üzüldüm çünkü alışmışım güzel paylaşımlarına,sevindim çünkü Esra Emre'sine kavuştu çok mutlu şu an ve tatlı telaşlarında diye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda paylaşımlarıma devam edeceğim yeni yeni üretimlerle inşaAllah, inanki çok mutlu ettin beni bloguma boyle gelip bakanlar var demekki.. kavuştuk ve artık Emre'nin Esra sı olarak evli ev hanımı olarak kaldıgım yerden devam edeceğim :)

      Sil
  2. Mutlu olmana vesile olduysam ne mutlu bana Esracım :) Yeni gelini tebrik ederim bu arada :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...